Het dagprogramma en de activiteiten
De sfeer
website
Pedagogisch medewerkers
De voorzieningen
Communicatie

Smulders

Leuke kinderopvang met lieve leidsters en oog voor de kinderen. De organisatie zelf ervaren we als stug en weinig "klantvriendelijk".

Communicatie zelf is goed, de inhoud van de boodschap zelf is vaak eenzijdig en gericht op de Grabbelton zelf.

Opmerkingen

Ook in moeilijke tijden mee blijven denken met alle betrokken partijen. In een relatief korte periode zijn ruildagen ingetrokken, is er een sluitingscarrousel ontstaan en de prijzen blijven stijgen.

Reactie Kinderopvang De Grabbelton:

Hartelijk dank voor uw reactie. Inmiddels heeft onze locatiemanager contact met u opgenomen voor een terugkoppeling. Hierbij willen we nogmaals benadrukken dat wij het waarderen als ouders ons feedback geven en meedenken in mogelijke oplossingen.
Zoals aangegeven hebben we te maken met een krappe arbeidsmarkt die ons dwingt om bepaalde beslissingen te nemen, zoals bijvoorbeeld het inzetten van een sluitingscarrousel (waardoor ouders tijdig voorbereid zijn op een mogelijke sluiting). Hierin proberen we uiteraard sluitingen tot een minimum te beperken. We zijn gebonden aan wettelijke eisen die ons vanuit de overheid worden opgelegd en waardoor we geen bewegingsruimte hebben om het anders, flexibeler in te richten.

Score voor Kinderopvang De Grabbelton: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Afgenomen dienst: Opvang en BSO