Thomas

Deze week een onderhoudsbeurt laten uitvoeren aan de CV ketel. Monteur kwam met een bus zonder bedrijfsgegevens erop. Wilde vanaf buiten, zonder eerst onder zijn schoenen te kijken, direct naar boven lopen. Op mijn verzoek deed hij zijn schoenen wel uit.
Wilde aanvankelijk niet de warmtewisselaar schoonmaken omdat hij zonder iets te vragen dacht dat de ketel nog maar een paar jaar oud was. Ik gaf aan dagdeze 10 jaar oud is en toen toch maar de warmtewisselaar open gemaakt en gereinigd, met mijn stofzuiger want meneer had zelf geen stofzuiger bij zich. De ketel hangt in een ombouw dus het was nogal donker o te werken. Meneer had geen licht, dus ik heb ook maar een lamp erbij gepakt. Hij leegde het water van een reservoir in de toiletpot. Die is na 3x reinigen met bleekmiddel nog behoorlijk vies(wordt vervolgd). Moest weg voor een nieuw reservoir, had toen zelf wel een lamp maar ging vervolgend al bellend met de telefoon in zijn nek, de onderdelen weer monteren. Ook niet heel veilig met een CV ketel zou ik zeggen. Verder maakte hij een gestresste indruk.
Alles bij elkaar amateuristisch en had ik het zelf ook gekund met wat hulp van Youtube. Slecht van De Eilanden en niet voor herhaling vatbaar.

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: