A.H. van de Logt

Zeer slecht in communicatie, geen antwoord op mail en oneindige wachttijden bij telefonisch contact met zeer irritante harde muziek.

De monteurs die bij ons gewerkt hebben zijn zonder meer super!

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer van de Logt,
Onderstaande mail van 3 mei, is de laatste mail die we van u gehad hebben. Hierop hebben wij gereageerd, en u uitgelegd, dat de ketel eens per twee jaar onderhoud krijgt. U heeft toen terug geantwoord, dat u dit niet goed gelezen had. De telefoon is inderdaad soms erg druk, en het muziekje, ben ik met u eens is hard en irritant.
Uw mail van 3 mei:
Goede morgen, dank u voor het snel sturen van de factuur, we zijn heel blij met de nieuwe zonnepanelen die door uw monteur zijn gemonteerd en keurig verzorgd aangesloten. Alle afval netjes opgeruimd en zelfs de installatie op de telefoon heeft gedaan, een compliment zeker waard.
Waar we minder tevreden over zijn is het tijdig onderhoud van onze CV ketel dat inmiddels ruim vijftien maanden geleden is en waarvoor al eerder een mail is gestuurd. De kosten voor het onderhoudscontract zijn wel afgeschreven dus daar kan het niet aan liggen.
Moet ik nu ook zo lang wachten om deze factuur te betalen ?
We zullen u zo even bellen, om te kijken waar we u mee kunnen helpen.

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: