Harry Schoenmaker

Afgelopen woensdag (18/9 2019) zijn 16 lichtpanelen door De EILANDEN (Installatietechniek) geplaatst door (2) vakkundige en vriendelijke medewerkers van het bedrijf. Ons dak was enigszins golvend, waardoor voor de mannen (RICARDO en collega) de panelen moeilijk(er dan normaal) goed recht op het dak geplaatst konden worden. Het heeft wat tijd gekost. Maar de (16) panelen zijn er wel gekomen. Niets dan lof voor de mannen. Het was pittig de (16) panelen naar boven te dragen. Vooral de collega van RICARDO heeft flink wat werk verzet. Door het slechte signaal konden zij de panelen in eerste instantie niet melden (en in werking stellen). Niet veel later (na het vertrek van de mannen) kwamen zij terug en hebben (in samenspraak met De EILANDEN en SOLAR) de lichtpanelen kunnen aanmelden. Nogmaals onze waardering voor deze 'werkwijze'. Wij hebben die dag veel plezier beleefd (er is flink wat gelachen).

Gunstige prijs/kwaliteitsverhouding. En vakkundige (en snelle) werkers (installateurs). Wij komen volgend jaar bij hen terug voor de aanschaf van een zonneboiler of warmtepomp (in combinatie met een zonnecollector op het dak).

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Aangekocht product: