Marijke Vael

Teleurgesteld in De Eilanden
Mede op basis van de goede recentie's gingen we vorig jaar september in zee in De Eilanden Installatietechniek en kochten daar onze nieuwe Atag cv ketel. Tot nu toe zijn we zeer teleurgesteld in het bedrijf. Dat begon al bij de installatie van de ketel omdat de monteur de vuil afscheider en lucht afscheider, die we erbij bestelden, niet bij zich had. Hij had die informatie niet doorgekregen zei hij er wilde er ook niet voor terug gaan omdat onze cv-kast te klein zou zijn om die onderdelen aan te brengen. Een dag na de montage begon onze vakantie. Toen we na twee weken thuis kwamen stond de vloer van de cv ruimte vol water. De nieuwe cv ketel lekte. De weekendstoringsdienst constateerde dat een onderdeel niet goed was vastgedraaid en kon het euvel snel verhelpen, maar toch. Gisteren werden we geconfronteerd met de derde slordigheid. Het Service abonnement dat we bij de aankoop van de ketel afsloten bleek niet verwerkt te zijn in de administratie van het bedrijf. We ontdekten dat doordat we opnieuw een lekkage hadden. Niet van de cv ketel. Het binnenwerk van de thermostaatkraan van de vloerverwarming verdeler is lek constateerde men bij De Eilanden op basis van de foto's waar ze om vroegen. Geen reden om het euvel snel te komen verhelpen want de vloerverwarming is immers geen onderdeel van de cv-ketel vindt men bij De Eilanden. Ofwel geen onderdeel van het serviceabonnement. En dan hoeft er kennelijk ook geen service verleend te worden. Kortom, we kunnen het uitzoeken met onze lekkage. Steeds de cv bijvullen omdat die aangeeft te leeg te zijn en het lekwater in de cv-kast opruimen. Want ze willen pas dinsdag komen, vijf dagen nadat we belden!! Ook de manier waarop ik aan de telefoon te woord werd gestaan door Bernice Beukelman was niet echt meelevend. Ik moest niet moeilijk doen want het hoorde niet bij het serviceabonnement en we zaten toch niet in de kou? IS DIT DE SERVICE WAAR DE EILANDEN PRAT OP GAAT? Ben zeer teleurgesteld!
Marijke Vael
Zierikzee

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: