Plaatsing van de ketel is na wat hobbels naar wens verlopen. Maar bij vragen word je onbeschoft behandeld en als je vraagt terug gebeld te worden, gebeurt dat nooit! Ook mails worden niet beantwoord. Geen goede bedrijfsvoering!
Wat ik nog het ergste vind is dat ik gevraagd word mijn mening te herzien in een mail van De Eilanden. Vergoed mijn schade dan zal ik mijn mening herzien!!
Het verhaal gaat nog verder....omdat ik mijn review niet wil aanpassen hebben ze mijn onderhoudscontract opgezegd. Ze verdienen een dikke 1!

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste mevrouw Scheefhals,
Bedankt voor uw feedback, maar wel heel erg onterecht.
Wij hebben aan uw cv-ketel netjes een periodieke onderhoudsbeurt uitgevoerd. Nu komt u bij ons met een schademelding van een verstopte riolering in uw woning, omdat volgens uw mening onze onderhoudsmonteur dit had moeten constateren bij de onderhoudsbeurt aan de ketel. We hebben u meerdere malen geprobeerd uit te leggen, dat uw riolering in de woning niets te maken heeft met de cv-ketel. Schijnbaar wilt u dit nog steeds maar niet begrijpen en houd u ons nog steeds verantwoordelijk voor iets, waar wij niks mee te maken hebben. U bent echt zeer onredelijk, en naar mijn mening een schrik voor elke ondernemer. Ik druk me hier nog heel zacht bij uit ! Uw riool zat verstopt en wat heeft dit met onderhoud aan een cv-ketel te maken ?
Wij vinden service naar onze klanten zeer belangrijk en proberen dit ook altijd zo goed mogelijk te doen. U bent helaas een zeer onredelijke klant die geheel onterecht heel hoog van de toren loopt te blazen. Zulke mensen kunnen wij eigenlijk geen klant noemen en zijn we inderdaad liever kwijt dan rijk zijn, vandaar dat we het serviceabonnement met u per direct hebben beƫindigd.
Team onderhoud en service

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: