Konings

Komen afspraken steevast niet na. Zouden een CV ketel komen vervangen en een nieuwe gasleiding plaatsen. Eind december kwam men installeren en hadden ze niet de juiste of geen materialen bij zich (expansievat en dakdoorvoer en cv leiding en gasleidinggereedschap). Na weken wachten zijn ze terug gekomen. Weer niet het juiste gereedschap en materialen dus weer weg gegaan. Nu krijg ik geen contact meer. Al veel gebeld en gemaild en reageren niet meer. Hebben bij vervangen CV ketel schade aangebracht in de badkamer en op het tapijt. Wordt ook niet op gereageerd. En heb bovendien teveel betaald per pin (€ 400 meer dan de afgesproken prijs).

Snel met offerte, daarna verandert alles.

Reactie De Eilanden Installatie Techniek:

Beste heer Konings,
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat u niet tevreden bent, alleen zijn in onze beleving een aantal dingen toch wat anders dan dat u ze nu schetst. We hebben middels de telefoon en email u een offerte aangeboden voor het vervangen van uw cv-ketel en uw gasleiding. Toen onze monteur op zaterdag bij u de werkzaamheden kwam uitvoeren bleek dat het vervangen van de gasleiding niet kon worden uitgevoerd zoals telefonisch besproken. De monteur heeft toen wel de cv-ketel geplaatst, en deze met u afgerekend. Het totaalbedrag voor de cv-ketel incl. de verdere opties was € 2505,00 waarbij u € 2500,00 heeft gepind. Dit staat ook netjes in uw offerte. U heeft ons dus geen € 400,00 meer betaald !
Bij het aftappen van het oude systeem zijn er inderdaad wat voegjes in uw badkamer vuil geworden door het zwarte cv-water uit uw systeem. Dit zouden we dan ook schoonmaken voor u zoals besproken. Schade aan uw tapijt en badkamer is ons verder niet bekend.
Na het tweede bezoek was de de gasleiding weer niet te vervangen, omdat de situatie in uw kruipkelder anders was dan besproken. Al met al meer werk dan gedacht, en op dat moment niet uit te voeren. Dit had de monteur die de cv-ketel had geplaatst inderdaad al kunnen zien, maar dit is helaas niet gebeurd. Na het tweede bezoek is de werkbon, welke wij nodig hebben voor het maken van een vervolgafspraak inderdaad te lang bij de administratie blijven liggen, waardoor u inderdaad lang heeft geduurd voor een nieuwe afspraak. Onze excuses daarvoor !
We hebben inmiddels een afspraak met u gemaakt, om de gasleiding te komen vervangen, en u een coulance te geven op de arbeid hiervan.
Wij hopen dat u na het afronden van de werkzaamheden 21 maart alsnog een tevreden klant zal zijn.

Score voor De Eilanden Installatie Techniek: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: