Antoinette

Over het algemeen erg goed. Zeer prettig geholpen. Goede uitleg qua pratische info betreft het lopen/zitten etc. met de jurk. Fijn dat er veel mogelijkheden waren en mee werd gedacht qua accessoires die ik wilde hebben.
Helaas 2 minpuntjes doordat een beugel uit het torselet stak (tijdens de passessie stak deze er aan de andere kant uit, maar is toen vast gezet, hierdoor kwam er blijkbaar teveel druk aan de andere kant) na een halve dag waardoor deze in mijn huid prikte en een wond + bloeduitstorting heeft veroorzaakt.
Daarnaast kreeg ik 2 soorten lingerie te passen, ik koos voor degene die het meest lekker zat, beide zou dezelfde maat zijn. Uiteindelijk bij mijn lingerie was de hipster veel kleiner, blijkbaar had ik in de winkel 2 verschillende maten gepast en heb ik daardoor de verkeerde meegekregen.

Ruim aanbod
Heel lief en leuk personeel wat goed meedenkt

Reactie De Bruidshoek:

Goedemiddag Antoinette,
Dit hebben wij nog nooit meegemaakt tot voor kort, je bent nu inmiddels de tweede waarbij dit is gebeurd. Ik zou daarom graag je torselet willen zien zodat ik dit terug kan koppelen aan de leverancier. Ik stuur je een e-mail met wat verdere instructies.
mvg
Bart van de Bruidshoek

Score voor De Bruidshoek: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Trouwjurk