Clarissa

De Bruidshoek is al twee jaar op rij gekozen tot beste Bruidsmodezaak van Nederland, en ik kan met volle overtuiging zeggen dat ik mij hier volledig bij aansluit. Wat een geweldige zaak, en wat voor een kostbare herinneringen komen er bij mij naar boven terwijl ik deze recensie aan het schrijven ben..

De Bruidsmodezaak zelf is erg mooi ingericht, maar geeft tegelijkertijd ook een gezellige en huiselijke sfeer. De medewerkers geven je een warm welkom, en het gevoel dat je niet zomaar een van die vele aanstaande bruiden bent maar noemen je ook echt bij naam. Shoutout naar Bart haha :)! Voor de zoektocht naar mijn droomjurk was het plan om van tevoren met een klein aantal mensen een impressie te krijgen van de zaak en alvast een aantal Bruidsjurken te passen, en om dan uiteindelijk met mijn entourage van tien personen mijn Bruidsjurk te bekijken en krijgen van mijn wijlen Opa.

De eerste keer bij de Bruidshoek werd ik geholpen door Daniëlle, en daar ben ik tot op de dag van vandaag nog dankbaar voor! Ze was superlief, oprecht en totaal niet nep, en ontzettend vakkundig. Ik was stiekem ook een beetje nerveus, maar Daniëlle was heel relaxed en stelde me helemaal op m'n gemak. Er waren zoveel prachtige Bruidsjurken in de zaak, te kust en te keur, maar de allereerste jurk die ik paste was meteen al THE DRESS; een adembenemende Justin Alexander Signature Ballgown! Terwijl ik altijd had gedacht dat ik in een Mermaid zou trouwen.. En ook al kocht ik de jurk niet meteen, Daniëlle deed helemaal niet opdringerig maar gaf simpelweg als advies mee op een persoonlijk kaartje om mijn gevoel te volgen.

Het kopen van mijn droomjurk was werkelijk een FEEST, en wat ik ook erg fijn vond was dat de Bruidshoek totaal niet moeilijk deed over het grote aantal mensen die mij hierbij vergezelden. Ik had expres zo ingepland dat ik die belangrijke dag weer door Daniëlle geholpen zou worden, en verder ook voor alle daaropvolgende pasafspraken. Alles werd zo nauwkeurig gedaan, er werd zelfs een extra napas ingepland zodat mijn trouwjurk helemaal perfect zou zitten op de grote dag. En dat zat het ook; mijn jurk was, zat en voelde als een mooie droom! Voor iedereen die op zoek is naar een trouwjurk, ga naar de Bruidshoek: THE PLACE TO BE to find your Wedding Dress!!

Lieve Daan & alle andere lieve medewerkers van de Bruidshoek, jullie hebben ervoor gezorgd dat het kopen van mijn trouwjurk een onvergetelijke ervaring is geweest. Jullie krijgen niet alleen van mij maar ook van mijn man een welverdiende 10! Met heel veel liefs, MarClaris

Mooie maar ook huiselijke Bruidsmodezaak, de ligging is centraal gelegen, er hangt een gezellige sfeer, Daniëlle die mij tijdens al mijn afspraken heeft geholpen is geweldig, je wordt er altijd warm welkom geheten, de persoonlijke benadering is bijzonder, en de gastvrijheid is om over naar huis te schrijven.

Score voor De Bruidshoek: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Justin Alexander Signature Ballgown & alle andere ...