1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Brug

Als je aangeeft dat je liever je schijf terug wilt hebben, terwijl ze je al hebben medegedeeld dat ze jouw data voor je terug kunnen halen, wordt de data op je schijf gewoon volledig verwijdert!!!!!!!

Ze zijn heel goed in het volledig verwijderen van je data als je hebt aangeven dat je vanwege de hoge kosten liever dit wilt aankijken.

Houden jullie op met rancuneus handelen tegen mensen die om welke reden dan ook even willen wachten met het laten uitvoeren van de werkzaamheden door jullie en niet gelijk alle data verwijderen dat op de schijf was!!!!

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste heer Brug,
Bedankt voor je review. Wij nemen je feedback uiterst serieus. Wij hebben sterk het vermoeden dat hier sprake is van een groot misverstand.
- Jouw schijf is bij ons aangeboden omdat jouw data niet te benaderen was.
- Wij hebben deze schijf onderzocht en een diagnose gesteld met een kostenplaatje.
- Je ging niet akkoord met de offerte, waarop wij jouw schijf netjes en kosteloos retour naar je adres hebben verzonden.
- De schijf is in dezelfde staat teruggezonden als waarop wij deze hebben ontvangen. Er is dus verder niets mee gebeurd.
Wij willen het je graag nogmaals uitleggen en komen hiervoor graag met je in contact. Wij zijn telefonisch bereikbaar op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur via telefoonnummer 0413270314.
Team Data Recovery Nederland

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee