1937 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

H.J. Brinks

Vraag altijd een 2nd opinion!
Onze NAS opgestuurd omdat we niet meer bij de data konden. Na een grondige analyse van DRN was de diagnose: "een grote hoeveelheid sectorschade." Kosten voor herstel zouden EUR 966,- bedragen. Gezien dit bedrag besloten om de schijf terug te laten sturen. Na ontvangst de schijf bij een lokaal ICT bedrijfje afgegeven om te kijken of zij er nog iets mee konden. Diagnose: Kapotte voeding. Kosten voor vervanging: EUR 30,-.

Duidelijk verhaal en mooie promo met aansprekende anekdotes

Eerlijke communicatie over de problemen

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste H.J. Brinks,
Dank voor de review. Onze experts voeren de diagnoses uit in een zogenaamde cleanroom waar de datadrager op een professionele wijze uit elkaar wordt gehaald om de schade vast te stellen.
Het komt weleens voor dat er schade te zien is tijdens zo'n diagnose die niet direct resulteert in een defect. Wellicht vergelijkbaar met het uitlezen van een auto met een apparaat waarbij er foutcodes gegeven worden terwijl er nog wel doorgereden kan worden met de auto en er vanaf de buitenkant niets aan de hand lijkt. Uiteindelijk moeten deze foutmeldingen wel verholpen worden voor de gezondheid van de auto.
We maken dit vaker mee en in vrijwel alle gevallen is het een kwestie van tijd tot de datadrager het begeeft. Onze experts stellen een diagnose rapport op met de staat waarin de schijf zich op dat moment bevindt. Indien u meer details wenst dan kunt u ons telefonisch of via de email bereiken.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee