1937 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Niek

Aanmelden ging soepel. Een telefonische vraag naar aanleiding van de gestuurde datalist werd deels beantwoord, de aanvullende mail liet lang op zich wachten. Na betaling duurde het langer dan de beloofde 14 werkdagen. Onbekende bestanden aangetroffen. Weinig gegevens zijn achterhaald, alhoewel dit niet kan worden toegeschreven aan het bedrijf, maar zonder valschade en iets wat in eerste instantie leek op uitsluitend een defecte lees-/schrijfpen, is het toch lastig te begrijpen dat er zo weinig van de bestanden zijn hersteld.

Aanmelding, toegang tot datalist

Binnen beloofde tijd leveren, terugkomen op telefoongesprek als er wordt beloofd dat er navraag wordt gedaan, korte beschrijving van het probleem toevoegen.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Niek,
We vinden het jammer te vernemen dat wij niet hebben voldaan aan je verwachtingen omdat we er altijd naar streven klanten de best mogelijke ervaring te bieden.
Het klopt inderdaad dat niet alle gegevens zijn achterhaald omdat jouw schijf behoorlijke schade had met harde tikgeluiden. Daarom hebben we ook een filelist gemaild waarop je het behaalde resultaat kon bekijken. Op dit punt had je alle recht om van de recovery af te zien zonder verdere kosten. No-cure/no pay.
Wij doen altijd ons uiterste best alles zo vlot mogelijk te laten verlopen. Sommige schijven zijn dusdanig beschadigd dat wij tot het uiterste moeten gaan en alle middelen moeten inzetten om de data terug te halen. Hierdoor kan het soms wat langer duren dan onze klanten van ons gewend zijn. Excuses voor dit ongemak!
Voor nu een mooie dag en veel succes met de teruggewonnen data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 2/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee