1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Hendriks

Wij zijn zéér tevreden over DRN! Nadat onze externe harde schijf niet meer toegankelijk bleek hebben we contact opgenomen met de leverancier. De leverancier verwees ons door naar hun vaste partner op het gebied van datarecovery. Dit bedrijf (niet gevestigd in Nederland) is toonaangevend in de wereld en als het daar niet zou lukken dan kun je de hoop opgeven werd ons verteld. Helaas kregen we de schijf zonder resultaat retour. Op advies van een kennis lieten we een second opinion uitvoeren bij DRN. Vanaf het begin is de communicatie helder en goed geweest. Binnen een week een offerte. Dat gaf ons al heel veel meer hoop dan we hadden. Binnen 2 weken na het ondertekenen van de offerte kwam de schijf met bijna 100% herstelde data retour! Tijdens het herstelproces zijn we keurig op de hoogte gehouden en ook de afronding is goed verlopen. Complimenten!

Communicatie verloopt helder en blijkbaar zeer sterke technische competenties

Nvt

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste mevrouw Hendriks,
Hartelijk dank voor de vriendelijke woorden en positieve review. Fijn te lezen dat alles naar wens was en dat we het zo snel voor je konden oplossen.
Veel succes met je data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja