1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Leon Palmen

Ik heb weken moeten wachten op een resultaat uit de analyse, toen ben ik zelf maar gaan bellen. Ik kreeg te horen dat ze er "net mee bezig waren" en na vervolgens nóg eens weken te hebben gewacht, was het nieuws dat er niets aan de schijven te redden viel. Ok, kan gebeuren, maar of ik wel nog even €700 kon betalen voor de analyse. Grappig idee van "no cure no pay" heeft dit bedrijf.

Het opsturen van de schijven ging makkelijk

"no cure no pay" blijkt een leugen

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Leon,
Dank voor de review.
Spijtig om te lezen dat de ervaring niet positief is geweest. Het klopt dat wij een 'no cure no pay' hanteren voor de recovery's. In jouw geval ging het om een RAID configuratie met 4 schijven. Hierbij heb je aangegeven gebruik te willen maken van de express diagnose. Zoals op de prijzen pagina vermeld, bedragen de kosten voor een express diagnose van een RAID configuratie € 149,- excl btw per schijf. Dit staat los van de recovery.
We hebben er alles aan gedaan om de data te herstellen, vandaar dat dit langer duurde dan gebruikelijk. Helaas was de schade dusdanig dat er geen recovery mogelijk is. Je bent dus uiteindelijk alleen voor de onderzoekskosten gefactureerd. Dus de 'no cure no pay' op de recovery is van toepassing hier, vandaar dat je ook niks hoeft te betalen voor de recovery. Hier communiceren wij transparant over. Op onze website maar ook op de facturen. Het is daarom ook niet juist om de 'no cure no pay' als een leugen te bestempelen aangezien dit absoluut niet het geval is.
Een diagnose stellen van een RAID configuratie met spoed vergt directe tijd en aandacht van onze allerbeste engineers waarbij al hun ervaring en expertise moeten worden ingezet voor een eerlijk en deskundig onderzoek. Uiteraard vinden wij het erg vervelend voor je dat jouw data niet hersteld kon worden.
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee