1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

Han Overweg

Negatieve en positieve ervaring met het bedrijf. Telefonisch gesprek was vertrouwenwekkend, harde schijven opgestuurd, na eerste onderzoek kwam een veel hogere offerte eruit dan de “vanaf prijs”. Als je de offerte niet goed leest, zie je ook makkelijk over het hoofd dat er nog kosten overheen komen voor een nieuwe gegevensdrager. Uiteindelijk besloten het te doen, want de foto’s op de harde schijf hebben een grote emotionele waarde en dat weten ze en daar maken ze voor hun gevoel ook gebruik van (misbruik?). Alles niet 100% terug gekregen en niet 100% in kwaliteit, maar dit hadden ze ook in de offerte al duidelijk gemaakt. Veel geld, enigszins gezorgd voor frustratie, maar nadat het geld was betaald en de foto’s terug waren, zijn we dit ook gauw weer vergeten.

Kennis en resultaat

Zie hierboven

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste Han,
Hartelijk dank voor je reactie.
Het klopt dat de prijzen op onze website echte vanaf-prijzen zijn. In jouw geval bleek de schade, op beide schijven, behoorlijk groot en complex, vandaar de wat hogere kosten.
Desalniettemin was de offerte geheel vrijblijvend.
Wij zien dat bij de recovery’s van beide cases die je bij ons hebt aangemeld, alles volledig en 100% compleet is hersteld. Graag vernemen wij welke bestanden je mist. Ook wij zijn een beetje gefrustreerd maar dan wel omdat je achteraf minder goed terugkijkt op onze dienstverlening. Ook voor jou hebben wij onze uiterste best gedaan.
Toch bedankt voor je eerlijke mening en veel succes met al je herstelde data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee