1937 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

M. Akkermans

Na een eerste inventarisatie van de bestanden die op mijn gecrashte harde schijf waren teruggevonden, ontbrak in de filelist de belangrijkste map, waarin al mijn foto's waren opgeslagen. Na een vraag hierover kreeg is als antwoord dat de map niet te vinden was. Helaas dus. De foto's zijn voor mij zo belangrijk dat ik een second opinion heb aangevraagd bij Stellar in Utrecht. Na drie weken heb ik op enkele foto's na, alles weer terug. Ik zou dus zeggen......kijk niet alleen naar de kosten.

Duidelijk en overzichtelijk

De automatisch gegenereerde emails, die je herinneren aan het feit dat je moet reageren, zouden wellicht wat minder automatisch moeten. Ik was namelijk in overleg met het bedrijf over de niet gevonden map (zie hierboven) en dan zijn zulke mededelingen (Bij geen reactie binnen 7 dagen, nemen wij aan dat u tevreden bent met de herstelde data. Wij zullen u dan automatisch en onherroepelijk voor deze succesvolle recovery factureren) niet echt klantvriendelijk.

Reactie Data Recovery Nederland:

Beste heer Akkermans,
Bedankt voor de terugkoppeling.
Jouw verhaal bevreemd ons zeer. Dat bij ons een recovery niet lukte en daarna door een bedrijf als Stellar wel goed is gegaan. Jammer dat je niet tussentijds bij ons hebt aangeklopt, wij hadden je graag geholpen.
Bij de namen "Akkermans" zien wij in ons bestand ook geen case die niet succesvol is verlopen. Graag vernemen wij je account- en telefoonnummer zodat wij samen kunnen nagaan waar het hier is misgegaan.
Desalniettemin wensen wij ook jou veel succes met je data!
Team DRN

Score voor Data Recovery Nederland: 2.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee