1951 beoordelingen

Aanmeldingprocedure
Recovery resultaat

M.J.M. Wellens

Zeer slechte ervaring, het bedrijf komt haar beloften niet na zoals deze op de website en in het contact met hun worden besproken. Na contact met het bedrijf hierover kunnen ze helemaal niets voor mij betekenen. Mijn hard drive zou volgens de data list volledig hersteld zijn. Na betaling van een dure factuur en aankomst van de harde schijf aan huis bleek dat minstens 50% van de “herstelde” videobestanden corrupt was (terwijl dit op de filelist allemaal groen gekleurd was, wat betekent “succesvol gerepareerd”. Zeer betreurenswaardig, en dit heb ik ook benoemd in een YouTube video op mijn kanaal, wat dagelijks bekeken wordt door veel andere creators in de scene. Het is lang geleden dat ik zo’n slechte service heb gekregen bij een bedrijf, ik voel me bijna opgelicht van mijn geld.

Nee

Maak jullie beloften waar als mensen overeenkomen met een dure factuur. Zorg niet dat mensen overeenkomen met een foutieve filelist en vervolgens honderden euro’s aan jullie betalen voor niets. Jullie horen er te zijn om mensen te helpen met hun verloren data, en niet om geld te maken over hun rug en vervolgens hun nog niet geholpen te hebben (met corrupte mp4 video bestanden kan niemand iets)

Score voor Data Recovery Nederland: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee