Ik heb het format voor een formele brief (ingebrekestelling) gebruikt. Mij was echter niet direct duidelijk of ik de brief zelf moet versturen. Dit bleek uiteindelijk wel zo te zijn. Daarnaast waren mij de vervolgstappen niet heel duidelijk. Wat doe ik als het bedrijf me negeert? Met wie van DAS neem ik contact op als ik een ontkennende reactie krijg vanuit het bedrijf dat ik in gebreke stel? Ik heb ook mijn casus nog niet kunnen voorleggen aan DAS. De brief was stap 1, maar de vervolgstappen mogen beter gecommuniceerd worden op de website.
Reactie DAS Documentenshop:
Dank je wel voor je uitgebreide feedback Evelien. Fijn om te lezen dat je het opstellen van de brief als snel en praktisch hebt ervaren.
Tegelijk snappen we je punt heel goed. Het is vervelend als niet meteen duidelijk is dat je de brief zelf moet versturen en wat daarna de vervolgstappen zijn.
Mocht je na het versturen van de brief geen reactie krijgen of juist een afwijzing ontvangen, dan kun je altijd contact met ons opnemen om samen te kijken wat de beste volgende stap is.
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen. Dat helpt ons echt om onze dienstverlening scherper en duidelijker te maken.
Vriendelijke groeten,
Brenda
Het Webcareteam van DAS