André Wolthuis

Ik ben idd aan het maken van een NDA begonnen omdat het werd voorgesteld als gratis maar aan het eind bleek het toch 45 euro te kosten. Die heb ik maar betaald maar het voelt toch als een vorm van... Ik ben idd aan het maken van een NDA begonnen omdat het werd voorgesteld als gratis maar aan het eind bleek het toch 45 euro te kosten. Die heb ik maar betaald maar het voelt toch als een vorm van misleiding en dat zou je niet van DAS verwachten. De kwaliteit van het document was goed.

Geachte heer Wolthuis,
Heeft u een print screen van de pagina of de tekst die u bent tegengekomen waar staat dat het gratis is? Dan kan ik dit voorleggen aan de afdeling die erover gaat.
Ik...
Geachte heer Wolthuis,
Ik hoor graag van u.
U kunt ons bereiken op 088-3279883
Dennis

A.H. van den Berg-Jochemsen

Positief

Hugo Estevao Semedo de Carvalho

Mijn ervaring was top kon alles makkelijk doorgeven, en alles werd echt netjes in elkaar gepuzzeld, en klaargemaakt en binnen no time heb ik alles netjes afgewerkt en ontvangen in mijn mailbox, ik... Mijn ervaring was top kon alles makkelijk doorgeven, en alles werd echt netjes in elkaar gepuzzeld, en klaargemaakt en binnen no time heb ik alles netjes afgewerkt en ontvangen in mijn mailbox, ik ben zeer tevreden met de manier waarop jullie werken.
Toppers

Reactie DAS Documenten Self Service:

Dank voor de mooie beoordeling. Super leuk om te horen dat u zo tevreden bent met onze documentenshop en de DAS werkwijze :)

Grietje Bosch

Fijne ondersteuning bij het invullen van een bezwaarschrift.
Wel jammer dat je geformuleerde bezwaar niet opgeslagen wordt als je tussentijds stopt terwijl de basis gegevens wel bewaard blijven.

Peter Noordhuis

Prima ervaring