Een goede ervaring
Reactie DAS Documentenshop:
Goedemiddag Gerard, wat fijn om te horen dat je een goede ervaring hebt gehad met onze Documenten Selfservice.
Dank je wel dat je de tijd hebt genomen om dit met ons te delen, dat waarderen we enorm.
Vriendelijke groeten,
Joke
Het Webcareteam van DAS