Erg slecht
Reactie DAS Documentenshop:
Dank je wel dat je dit met ons deelt. Het is vervelend om te horen dat je zoveel tijd kwijt bent geweest en niet verder komt met het aanmelden van je zaak. Je hebt nu gebruikgemaakt van onze documentenshop, maar daarmee wordt er geen zaak aangemeld. Dat verklaart ook waarom de brief die is gegenereerd niet aansluit op jouw situatie en niet verstuurd kan worden naar Odido.
Een zaak kun je het beste rechtstreeks aanmelden via: https://www.das.nl/service-en-contact/zaak-aanmelden
Daar kun je stap voor stap je melding doen, zodat je zaak meteen op de juiste manier in behandeling wordt genomen. Als je tijdens het aanmelden ergens vastloopt, kan je altijd telefonisch of per chat contact met ons opnemen.
Vriendelijke groet,
Danique
Het Webcareteam van DAS