CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Frijters

Nieuwe CV met spoedinstallatie aangeschaft via CVtotaal. Dit was allemaal vlot geregeld en CV was op tijd geplaatst: top. Echter, toen bleek dat we problemen hadden met de druk van de nieuwe cv die telkens terug bleek te lopen na bijvullen (om de dag!), was CVtotaal niet welwillend om ons te helpen omdat we geen zichtbare lekkage hadden. "Wanneer er lekkage is op de nieuwe onderdelen, dan komt de monteur daar uiteraard voor terug. Maar dan zou daar wel lekkage zichtbaar moeten zijn. Als dat niet het geval is, dan kan de monteur niet terugkomen voor een lekkage aan eigen installatie." Op basis van alleen foto's leek CVtotaal te kunnen constateren dat het niet aan de nieuwe installatie lag. Bijzonder toch? We hebben met onze oude cv nog nooit last gehad van problemen met de waterdruk. Toen onze aannemer zo aardig was om ernaar te kijken, bleek het toch wel degelijk aan de nieuwe installatie te liggen (lekkende aansluitingen). Wederom foto's gestuurd, en opeens werden we gebeld door de monteur om een afspraak in te plannen. We zijn tevreden met de monteur en kunnen heel makkelijk en snel met hem schakelen, alleen de service van CVtotaal zelf is uitermate teleurstellend: de klant is hier geen koning (plus, al hun communicatie gaat per e-mail, je kan niet bellen).

Welke van de getoonde aspecten waren voor jou doorslaggevend in uw keuze voor Cvtotaal?

Alles-in-1-pakket (aanschaf en installatie)

Welke tips of suggesties heb je nog voor Cvtotaal?

Niet zomaar je klanten afschepen maar een passende oplossing bieden, telefonisch bereikbaar zijn.

Reactie CVtotaal:

Beste Frijters, vervelend om te horen dat uw ervaring met Cvtotaal niet helemaal naar wens is geweest. We zullen ons uiterste best doen om de volgende keer wel naar uw wensen te handelen.
Groeten,
Cvtotaal