CVtotaal

Duidelijkheid van de verstrekte informatie
Alles bij elkaar genomen, hoe tevreden ben je over de service van Cvtotaal
Kennis en professionaliteit
Nakomen van afspraken
Vriendelijkheid van de medewerkers van Cvtotaal

Etienne Pipers

Ongehoord, schandalig, dit is geen ernstige firma. Klantendienst naverkoop onbestaand 0 op 10 ; maar je kan niet lager dan 1 kiezen ;-). De keuze op CVtotaal was gevallen door de voordelige prijs. Ik had al wat minder goede beoordelingen gelezen op websites, doch gaf de firma toch het voordeel van de twijfel, domme ikke ;-(. Bestelling van airo's en installatie materiaal gedaan en de levering zou 24h later volgen. De bestelling verliep vlot. CVtotaal info melde mij dat wij de traceergegevens noch zouden ontvangen en mocht ik nog vragen hebben dit kon melden op hun info. De dag erop kwam een deellevering (enkele bochten en buizen) van DPD maar die goede man wist uiteraard niets van de rest. Nog steeds had ik geen traceergegevens ontvangen noch antwoord op mijn mail. De dag daarop werd er nog een deellevering gedaan door DHL, Nog steeds geen traceergegevens, noch feedback op mijn berichten (mails , whatsapp). De firma geeft totaal niet thuis en ik vermoed dat er geen klantendienst is (was). Heb zonet nog een bericht op hun website nagelaten (de 4de in evenveel dagen), maar ben bang dat dit ook weer zonder gevolg zal blijven. De betaling is gebeurd via Mastercard en zal dit kenbaar maken aan de bank. Ook zal ik melding hiervan maken aan de het min. van economische zaken. Ik duim nog dat alles komende week geleverd zal worden, inshallah ! Zaken doen met een firma die niet communiceert in de dienst na verkoop is zeer frustrerend. De firma CVtotaal beseft blijkbaar niet dat dit nefast is voor de klantenbinding en ontevreden klanten komen niet terug, ongeacht op je een goed prijs hebt. Ik zeker niet.

Score voor CVtotaal: 4.5/5