Nicole

Mijn man en ik hebben de privé cursus ( 3 avonden aan huis) gevolgd. Dit is ons zeer goed bevallen. 1 op 1 begeleiding en in alle rust thuis in je eigen vertrouwde omgeving alles leren over de bevalling en kraamtijd.
Kim heeft ons zeer bruikbare tips en trics gegeven en ons echt helemaal voorbereid op de bevalling. Het is ons eerste kindje dus alle informatie is nieuw. Ik was zelf wel wat bang voor de bevalling. Wanneer weet je dat het begonnen is, hoe erg is de pijn? Kan ik het wel?
Doordat we alle scenario's hebben doorgesproken, ben je voorbereid op wat er evt komen gaat.
De bevalling ( dec '19) is echt heel goed gegaan, door de juiste ademhalingstechniek toe te passen en met behulp van het schema met de verschillende fases van bevallen, heb ik met alle steun en coaching van mijn man onze dochter op de wereld gezet! Omdat we wisten wat er globaal ging gebeuren, kwam er geen paniek en ben ik in alle rust thuis bevallen.
Ik kijk terug op een fijne bevalling en dit is echt zeker te danken aan Kim die ons hierop heel kundig heeft voorbereid.
Dank je wel Kim!

Welke cursus hebben jullie gevolgd?

1 daagse cursus groepscursus 6 avonden privé cursus

Score voor Cursus Bevallen: 4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: