Marco & Krista

Wij vonden het erg fijn dat je cursus bevallen samen volgt en de partner er bij betrokken wordt. Met de bevalling heb ik hier bijvoorbeeld veel aan gehad: ik vergat te puffen, maar mijn man wist mij hieraan te herinneren en bij te begeleiden, en ja het hielp toch echt!

De cursus omvat echter zoveel meer dan het puffen. Zo hebben wij het als zeer prettig ervaren om ervaringen, ideeƫn, tips, adviezen ed uit te kunnen wisselen met zowel Kim als de andere aanwezige stellen. Er komt een breed scala aan onderwerpen aanbod, welke je een beeld geven wat je zou kunnen verwachten. Ook wat er kan gebeuren als het niet gaat zoals je zou willen / hoopt wordt besproken. Het heeft ons een voorbereid en daarbij gerust gevoel gegeven voor de bevalling, juist door de informatie die we kregen en de vragen die ons aan het denken zette. Hoe zagen wij de bevalling voor ons en wat als het anders gaat? Wij hebben hier tijdens de bevalling erg veel aan gehad, het gaf ons rust en vertrouwen, ook toen we alsnog naar het ziekenhuis moesten. We wisten wat we daar konden verwachten, waardoor we niet werden overvallen door het feit dat we naar het ziekenhuis moesten. Wij kijken dan ook met een goed gevoel terug op de bevalling. Hier heeft de cursus zeker aan bijgedragen!
En naast dit alles, is de cursus ook gewoon heel erg leuk en gezellig :-)

Welke cursus hebben jullie gevolgd?

groepscursus 6 avonden

Score voor Cursus Bevallen: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Gevolgde training: