Karin

Cruise geboekt naar Alaska online. Betaling Ideal en betaling met twee creditcards geprobeerd, niets werkte. Boeking ging echter wel door. Bereikbaarheid was erg slecht. Te druk dus moest ik terugbellen. De volgende dag kreeg ik al een email en helaas was de prijs van de vluchten hoger maar gelukkig met een rechtstreekse vlucht op de heenweg dus ik had ook een betere reis. Heb deze genomen. Er werd ook geopperd dat ik de terugvlucht ook rechtstreeks kon doen. Daarvoor gebeld en weer te druk en moest weer terugbellen. Voordat ik dit kon doen was de reis al per email definitief geboekt. Heb toch nog gebeld om te keijken of de terugvlucht kon worden omgeboekt en kreeg nu eindelijk iemand aan de lijn. Die ging kijken of het nog kon en ik zou worden teruggebeld. Na 15 minuten werd ik al teruggebeld en ze konden de terugvlucht nog omboeken naar een rechtstreekse! Helemaal perfect. Ze hadden zich er ook vanaf kunnen maken door te zeggen dat dit niet meer kon want het was erg druk. Als je iemand aan de lijn krijgt dan wordt je dus uitstekend geholpen, ook als je met een domme vraag komt ( als je de bevestiging niet goed leest zoals ik dus) bleven ze uitermate vriendelijk.

Heeft u verbeterpunten voor cruisewinkel?

Telefonische bereikbaarheid.

Score voor Cruisewinkel.nl: 4/5