We hebben via internet geboekt, hetgeen zeer eenvoudig was. We hebben wel al enige ervaring met het boeken van een cruise, maar niet bij uw bedrijf. Ook het inchecken was simpel en reeds gedaan. Kofferlabels hebben we ook afgedrukt. Kortom, boeken via jullie wordt door ons aanbevolen..
Reactie Cruise Travel:
Bedankt voor uw mooie feedback! Wij zijn blij om te horen dat het boeken eenvoudig was en u ons zou aanbevelen. Alvast een mooie cruise vanaf Rotterdam gewenst.
Met vriendelijke groet,
Team Cruise Travel