Reviews

8.9 / 10
130 beoordelingen
Schrijf beoordeling

92% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

CM

1/10

Nou na 2 keer slechte ervaring gehad met dit bedrijf eerst drijfstang door mijn motor die ik liet reviseren bij hun na 2 weken rijden dan de vervangende motor vast gelopen door belanceer as en blijkt ook de kop was niet goed en 1 van de nokkenassen ook dus ik had besloten om mijn hele motor zelf opnieuw te herstellen want ik was helemaal klaar met dit bedrijf en dit is mijn 2de review want na het zien van het eerste werd contact gezocht met hoe kunnen we helpen en je had ons geen kans gegeven maar zoals ik zei ik was klaar mee en toch had ik hun geloofd dat ze wel wilde helpen maar dit was meer om de review weg te halen. dus hierna had ik besloten om toch zelf mijn motor te maken ook had ik nog garantie erop..Aub geen contact zoeken om deze review te verwijderen.

Reactie CPL Engines NL:

goedendag CM.
bedankt voor u review.
u motor was net in de garantie van een jaar stuk gegaan door ons opnieuw kosteloos klaar gemaakt. helaas is en blijft het techniek en een motor kan altijd stuk gaan.
van de 2e keer weten wij niks van hier bent u , u eigen weg gegaan en hopelijk blijft het nu wel heel.
mvg Team CPL engines.


Score voor CPL Engines NL: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Motor