Kwaliteit

Toos van Vliet

Countrywood is goed eb snel bereikbaar via de mail of chat. Ik had echter wel willen lezen hoe zwaar de picknicktafel is. Op de site las ik alleen de maten (+dikte hout). Had ik geweten dat het bouwpakket 75 kilo weegt, dan had ik een ander bezorgadres gekozen. Ik heb nog gevraagd of je het pakket ook zelf kon vervoeren met de auto en het antwoord was dat dat kon. Maar toen het pakket geleverd werd en ik zag hoe groot en zwaar het pakket was, vond ik eigen vervoer echt geen optie.Nu heb ik achteraf, uiteindelijk weer met Countrywood, moeten regelen dat het pakket weer opgehaald werd Dat is vandaag gebeurd en gaat nu elders in Nederland bezorgd worden. (Het is namelijk een verjaardagscadeau voor n familielid van me). Helaas tegen forse meerkosten ( 2x €45,50 meer).Overigens heeft Dave me daar uitstekend bij geholpen. Dikke 10 voor Dave!

Opvallende sterken punten

de hulp van medewerker Dave in hete meedenken en regelen met mijn vervoersprobleem.

Reactie Countrywood:

Hi Toos, Bedankt voor je review. Wij hechten veel waarde aan positieve reviews en hebben je feedback direct opgepakt. Vanaf nu staat bij alle picknicktafels het gewicht van de tafel vermeld. Wij bezorgen gratis binnen Nederland, op de waddeneilanden zijn de kosten die wij moeten maken helaas een stuk hoger. Daarom moeten wij deze helaas doorberekenen. In samenwerking met onze transporteur zullen wij de tafel terughalen en volgende week op Ameland voor je bezorgen. Heel veel plezier er mee! Vriendelijke groet, Dave van de klantenservice.

Score voor Countrywood: 4/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Ja