Kwaliteit

OPLICHTERS
Heb 3 maanden geleden een tafel gekocht die nu al begint te wijken maar ook in de balken zelf begint te SCHEUREN/BREKEN
Als je daar dan over mailt,want bellen kan niet!? en na paar dagen word teruggebeld word er gelijk gezegd dat het te WARM??? is in mijn huis.Als ik dan zeg dat dat niet de reden van scheuren kan zijn,want ik ben veel weg dus mijn kachel staat op 19 graden,wat een normale huiskamer temperatuur is, dan word er gezegd ohhhh maar dan is het de LUCHTVOCHTIGHEID die niet goed is???? En lees maar in de voorwaarden daar is geen garantie op!!!Door de telefoon weten ze dus al te bepalen wat er is en zoeken meteen een excuus om geen garantie te geven!!!
Ik weet dat het klopt dat hout gaat werken door veschillende temperaturen,want ik heb namelijk een hele mooie oude kasteelhouten vloer in mijn huis liggen,waarvan geen een balk is gaan scheuren!!?? Het is duidelijk,,,,GARANTIE TOT OM DE HOEK!!!

Opvallende sterken punten

De aanval als ze je terug bellen over een klacht,
meteen er volop ingaan zodat het aan jouw ligt en niet aan hun bedrijf!!!!

Reactie Countrywood:

Beste Yvonne,
Bedankt voor je feedback. Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent. Na ontvangst van je klacht hebben we direct telefonisch contact met je proberen op te nemen. Na meerdere keren gebeld te hebben kregen we gehoor. In dit gesprek hebben we je proberen uit te leggen dat de werking van hout te maken heeft met de luchtvochtigheid in huis. Helaas liet je mijn collega niet uitpraten en heb je het gesprek beëindigd. Onderstaand zal ik je nogmaals uitleggen waarom je tafel is gaan werken.
Hout is een natuurproduct en kan gaan krimpen en uitzetten. Dit heeft te maken met de luchtvochtigheid. Hoe vochtiger de lucht, hoe groter de kans dat het hout gaan uitzetten (zwellen). Hoe droger de lucht, hoe groter de kans dat het hout gaat krimpen (scheuren). Deze werking van hout kan je zelf minimaliseren door ervoor te zorgen dat je de luchtvochtigheid op peil houdt. De luchtvochtigheid in huis moet altijd tussen de 45 en 65% zijn.
Je gaf aan dat je veel in het buitenland bent. Dit kan ervoor zorgen dat de luchtvochtigheid in huis te laag is doordat er onvoldoende gelucht wordt.
Verder geef je aan dat wij met oude houten steigerdelen adverteren. Wij maken geen gebruik van oude houten steigerdelen en adverteren hier ook niet mee.
Het hout wat wij gebruiken voor onze industriële kloostertafels is vurenhout en onze meubelmakers geven de planken een ‘verouderde look’.
Ik hoop je hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Score voor Countrywood: 0.5/5
Zou je dit bedrijf aanbevelen? Nee