Roy Bartels

Helaas ook bij mij zeer slechte ervaringen met de klantvriendelijkheid, service en klachtafhandeling van Coppens. Bij aflevering van mijn 1 jaar oude caravan bleek er een flink aantal mankementen terwijl ik 550 euro voor een afleverbeurt heb betaald waarbij alles zou worden nagelopen: de bandenspanning bleek veel te laag, de accu van de mover was leeg, een tweetal kastjes bleek niet te sluiten en de koelkast deur sloot niet goed. Ook was de fietsendrager verkeerd gemonteerd waardoor de disselbak niet meer open kon zodra er een fiets was geplaatst. Op mijn mail met de vraag hoe we dit het beste op konden lossen werd niet eens gereageerd en ook op een tweede mail aan meerdere service adressen (om zeker te weten dat ik niet het verkeerde mailadres had gebruikt) is nooit meer gereageerd. Het gevoel totaal genegeerd te worden is erger dan de mankementen. Ik heb alles inmiddels zelf maar hersteld, mijn vertrouwen dat hier fatsoenlijk en goed met klanten wordt omgegaan is wel verdwenen. De zaken gaan te goed, de klant is hier niet langer koning maar een irritante onderbreking in alle drukte. We hebben een prachtige caravan, maar ik zou waar mogelijk eerst even ergens anders kijken.

Score voor Coppens Rekreatie: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Caravelair 430 Titanium