Continu

Werner

Professioneel zou ik hen niet noemen. Ik werd gecontacteerd voor een functie hier in België. Al had ik aangegeven per mail dat ik geen interesse heb in een 2 ploegen systeem, kreeg ik dag nadien een hele uitleg per telefoon over het bedrijf zelf. Als afsluiter of ik nog een vraag had vroeg ik of het geen 2 ploegen systeem betreft, en ja hoor... Dan had men nog een andere optie voor mij, ongeveer gelijkaardige betrekking in een ander bedrijf. Men ging het bedrijf contacteren over mij en mij nadien feedback geven. Is niet gebeurd, het bedrijf nam zelf contact met mij op. Ook het eerste bedrijf ging men contacteren om te vragen of er in de toekomst een ander ploegen systeem komt in een nieuwe plant die men ging opbouwen. Daar ging men mij ook feedback over geven, is ook niet gebeurd. Kom ik aan bij een bedrijf waar ik een test moet afleggen met zaken waar ik nog nooit eerder mee te maken kreeg. Kon men dit niet voorzien... Continu gecontacteerd hierover, en ja hoor, niks meer van vernomen. Continu professionals ? Zeg maar gerust onprofessioneel !

Score voor Continu: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee