Familie IJpelaar

We hadden container gehuurd met plaatsing op vrijdag.
De container werd echter al op donderdag geleverd. Er was niemand thuis en vanwege werk telefonisch niet bereikbaar.
We hadden een auto neergezet op de plek waar de container moest komen staan. Die zouden we dan vrijdag weghalen als de container gebracht werd.
Nu was er donderdag nergens plek en heeft de chauffeur de container voor het huis van de buren gezet.
Na thuiskomst en het zien staan van de container meteen gebeld met containermaat. Zij hebben contact opgenomen met het bedrijf die de container plaatste en zij zouden proberen de container vrijdag te verplaatsen. Dit is echter niet gebeurd.
De container stond echter veel te ver van onze voordeur af waardoor de werklui vertrokken zijn en ze pas terugkomen als de container verplaatst was. Heel logisch want de afstand naar de container was veel te groot.
Wij hebben dus een dag twee werkmannen betaald terwijl zij niet konden werken.
Ik wilde graag een compensatie maar dat was niet bespreekbaar met containermaat.
En wat blijkt: als ik rechtstreeks met het bedrijf een container had gehuurd ipv via Containermaat dan was ik goedkoper uit.

Duidelijker communiceren met de klant en geen loze beloftes doen.
Ze gaan niet uit van de vraag van de klant (verplaatsing container) maar hanteren de eigen planning als belangrijkste.

Score voor Containermaat: 1.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Huur container