Vyash Kisoensingh

Op de website staat dat je een container in de ochtend besteld wordt het meestal op dezelfde dag geleverd. Ik heb een container besteld op een vrijdag om 10uur in de ochtend kreeg een bevestiging dat het tussen 1700 en 1800 geleverd zou worden. Ik heb vervolgens gebeld naar klantenservice die bevestigde ook dat het op die tijdstip geleverd zou worden. Helaas geen container. Werd simpelweg gezegd dat het misschien maandag geleverd zou worden in de ochtend. Maandag middag kreeg ik een telefoon dat het weer niet geleverd zou worden vanwege "drukte" en dat die misschien dinsdag geleverd zou worden. Ik kreeg telkens weer geen concreet antwoord op mijn vraag. Contact gehad met klantenservice waar de service echt ver te zoeken is en wat een waardeloze klantvriendelijkheid. Dit is onacceptabel dus maar geannuleerd. Klantenservice zei telkens weer van succes bij het vinden van een ander container want die zul je niet vinden. Wat een bedrijf zeg! Zo omgaan met klanten die al betaald hebben en dan nog ook moeilijk doen om het geld terug te storten. Ik heb 2 keer gebeld en zelfs mailtjes verstuurd om informatie in te winnen wanneer ik eigenlijk mijn geld terug gestort krijg. Weer opnieuw met hun miraculeus antwoord misschien volgend week. Meer dan 2 weken gewacht te hebben heb ik eindelijk mijn geld terug maar dit doe ik nooit meer. Op die maandag dat ik mijn container geannuleerd had heb ik een ander echte bedrijf gebeld die wel eerlijk een antwoord kon geven dat het de volgende dag geleverd zou worden, dus zo moeilijk is het weer niet om een eerlijke en concrete antwoord te geven aan je klanten en hun niet te misleiden en hun tijd te verspillen om te wachten op een container die niet geleverd wordt. Wat een bedrijf! Ben benieuwd of mijn review wel gepost zal worden aangezien alles hier nep is.

Geen ver weg te zoeken

Klantenservice opnieuw opleiden niet zo om te gaan met klanten vooral die meneer die ik aan de lijn had die telkens weer geen concreet antwoord kon geven en altijd mijn schuld was en dat ik het maar niet begreep en ook aan de mevrouw die alleen maar geleerd heeft om "misschien" te antwoorden. Opleiden is heel belangrijk maar hoe je omgaat met je klanten!

Score voor Containermaat: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee