Slecht georganiseerd bedrijf. Die trainingen zijn duur, en alsnog zit ik op Udemy de training te volgen. Verder is de training: verplaatst naar een andere stad, geannuleerd en verplaatst. Tweede training die ik hier heb gedaan is hetzelfde geval helaas. Je bent meer met Computrain aan het contacteren dan aan het focussen op de stof zelf.

Zelfs de inschrijvingen digitaal zijn dusdanig onduidelijk dat je een week van tevoren eigenlijk nog niet zeker weet of de inschrijving goed gelukt is. En als klap op de vuurpijl, is de service dusdanig beneden niveau dat ze je niet helpen, maar alleen maar mededelen dat je examen niet volledig is. Zorg zelf maar dat je uitzoekt hoe je het wel compleet kan maken.

Ik ga hier nooit meer iets van afnemen helaas.

Reactie Computrain:

We vinden het jammer dat onze dienstverlening op een aantal punten niet heeft aangesloten bij de verwachtingen van de student. Naar aanleiding van de review hebben wij contact opgenomen met de student om de situatie die is ontstaan te bespreken. We waarderen de persoonlijke feedback en nemen dit mee in de optimalisering van onze dienstverlening.
Computrain

Score voor Computrain: 1/5