Compaan

Service
Gebruikersgemak

x

Klein beetje teleurstelling; er is veel meer uit te halen met klein beetje moeite

geschikt voor enigszins handige ouderen met goede IT mantelzorg

Ik had speciaal twee keer contact gezocht of op de eenvoudige compaan een dictafoonapp (transscribe) kon worden gezet zodat die geschikt zou zijn voor een digibete dove 90-jarige. Twee keer is bevestigd dat dit kon. Maar in praktijk bleek dus dat het toch niet kan. Dat vond ik eerlijk gezegd echt slecht. We hebben desondanks de compaan gehouden alleen maar voor de grote letters bij de dictafoon. Een tip is om de dictafoon (transscribe) standaard als app op de standaard compaan te zetten (met twee draadloze microfoontjes zodat bezoek dat iets verder weg zit (1,5 meter) toch goed verstaan wordt door de compaan. Bel voor uitgebreidere uitleg 0622164457

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

via vriendin

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie. Wat vervelend dat de informatie niet goed is doorgekomen. Het is op de Klassieke Compaan (de eenvoudige) zeker mogelijk om op het beginscherm een knop toe te voegen die spraak omzet in tekst. Dit is geen standaardknop en moet door de beheerder via het Compaan Familie Portaal worden toegevoegd. Ook is dit mogelijk op de Connect maar deze app kan de gebruiker zelf toevoegen.
Graag kom ik met u in gesprek en zal contact opnemen op het bovenstaande nummer.

Score voor Compaan: 2/5
Beveelt u het bedrijf aan? Ja