Compaan

Service
Gebruikersgemak

Mijn alleen wonende moeder van 96 kijkt elke dag op de Compaan en is er erg blij mee.

Compaan staat altijd aan, mijn moeder is nog aan het leren ,maar kan zelf fotos e-mails en videos bekijken en terugbellen voor een beeldgesprek.
Makkelijk om fotos op de telefoon direct op te laden op de Compaan via de Compaan app.
Heel goed dat voor de kleinkinderen de Compaan de instructies in het Engels zijn en voor mijn moeder in het Nederlands.
Goede service en vriendelijke klantendienst en aflevering van Compaan op tijd.
De mogelijkheid om e-mails te laten uitspreken.

Tijd aangeven op het scherm van de Compaan wanneer er gebeld is ( en niet op genomen) en de mogelijkheid om de tijd hier in Australie weer te geven ( 8 uur tijds verschil) op het thuis scherm
Met beeldbellen en niet opnemen, voor de Compaan gebruiker de mogelijkheid voor de Compaan gebruiker om aan te geven dat alles ok is met een reden( heb bezoek , heb een afspraak, moet weg)
Mogelijkheid om elkaars fotos te zien ( bvb een familie groep die toegang tot alle fotos heeft) , voorkomt ook dat we dubbel opsturen.
Aangezien in het buitenland woon zou ik graag toegang tot de Compaan hebben zodat ik mee kan kijken en meer kan helpen .
Samen fotos kijken en erover praten mbv landlijn ?
Misschien dat het beeldbellen iets makkelijker kan gemaakt worden , misschien meer als Zoom zodat de Compaan gebruiker
minder hoeft te doen ???( mijn moeder is niet altijd in beeld ..)

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Via een collega van mijn dochter. De collega is van Nederlandse afkomst en heeft de Compaan aangeschaft voor haar ouders in Nederland.

Score voor Compaan: 4.5/5
Beveelt u het bedrijf aan? Ja