Compaan

Service
Gebruikersgemak

Kelsey Bruins

Het leerde mijn oma weer in zichzelf te geloven dat ze goed overweg kan met technologie voor haar leeftijd!

-Simpel, gebruiksvriendelijk
-Persoonlijke mogelijkheden om aan te passen. Wanneer een app niet beschikbaar is dan word dit na een simpel mailtje binnen 1 dag erop gezet, top!
-Veel leuke extra mogelijkheden
-Top service
-Vind alles top, mijn oma is helemaal gelukkig (ondanks dat ze hiervoor het allemaal niet nodig vond en spannend zou vinden wat nieuws te leren)

-Mogelijkheid om alleen bij enkele apps het geluid aan te zetten voor meldingen en bij andere niet
-Compaancoaches weer terug want dit vond ik echt top destijds. Mijn oma had het niet nodig maar ik denk echt dat het voor veel mensen/mantelzorgers oplossingen bied. Anders hier een vervangende oplossing bedenken want dit maakt het heel laagdrempelig om de vaardigheden aan te leren.
-Blijven innoveren en doorontwikkelen natuurlijk maar dat komt bij jullie helemaal goed :)

Hoe bent u bij de Compaan terecht gekomen?

Samengewerkt met jullie vanuit Sensire ;)

Reactie Compaan:

Hartelijk dank voor uw reactie!
Onze Compaancoaches staan te popelen om onze klanten weer te kunnen ondersteunen. Gelukkig is onze servicedesk 7 dagen per week telefonisch bereikbaar voor allerlei vragen.

Score voor Compaan: 5/5
Beveelt u het bedrijf aan? Ja