Astrid

Slechte ervaring. Bustier die niet paste retour gezonden. Bijbehorende kousen daardoor niet uitgepakt retour. Wordt er glashard gezegd dat de kousen wel uitgepakt waren. En ik zit al vanaf 6 augustus op geldteruggave te wachten.

Zeg van te voren dat kousen nooit retour mogen. Geef sneller geld terug. Ik wacht er nog op na meer dan de maximale 14 dagen die er in het algemeen voor staan... jammer dat het op deze manier is gegaan. Kan aan de medewerker liggen!

Reactie Clubwear Company:

Vervelend dat u het zo ervaren heeft.
Allereerst hebben wij het bedrag van de bustier binnen 14 dagen terug betaald, blijkbaar heeft u het bedrag op uw rekening gemist. Dit vindt u onder Mollie Payments...Wij betalen meestal binnen 1 week alles retour. In uw geval omdat u kousen terugstuurt die duidelijk uit de verpakking zijn geweest, heeft het een paar dagen langer geduurd. Het plastic ontbrak waarin de kousen zaten en de verpakking was duidelijk geopend geweest. U zult toch ook begrijpen dat wij retouren als nieuw moeten kunnen verkopen. Dit staat duidelijk op de site, op de verpakking en op de pakbon.

Score voor Clubwear Company: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Bustier en kousen licht bordeaux