Renée

Heel attente zorg om je als klant serieus te nemen. Dat merk je aan respons bij vragen, mocht het iets uitlopen qua levertijd laten ze dat dan ook je heel snel weten en dan evengoed wordt er alles aan gedaan toch zo snel en netjes mogelijk je bestelling afgeleverd te krijgen. En... ze verkopen geen rotzooi, naar mijn gevoel een duidelijke selectie van supersexyfijne kleding waar Clubwear Company de keuze van haar klanten tot hun recht laat komen. De reden waarom ik het liefst dan ook hier regelmatig iets koop. Garantie op blij worden heet dat.

Moet ik nog meer lof geven? Een 10 is toch hartstikke mooi!

Afgezien van mijn afwijkend model lichaam om standaard maattabellen te gebruiken, is maatvoering tussen verschillende merken wel eens lastig.
Niet bedoeld richting CWC, Noir Handmade is mijn favoriete merk, heel sofisticate materiaal, bedoeld om strak je lijf in te
lepelen, echter is voor de fabrikant misschien eens een tip de naden waar de grootste spanning op staat aan de binnenzijde een extra versteviging mee te geven. De wetlook is prachtig stretch spul maar is wel heel fragiel. En de balein(tjes) zowel bij Noir als bij Soleil zij soms knoepert scherp wat soms extra vervorming of scheurtjes in je dress veroorzaakt. Hooguit zonde te noemen want ik draag het net zo graag.

Score voor Clubwear Company: 5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
Noir pencil skirt, Soleil kort en pencil skirt, No...