Snelheid van werken
Administratieve kennis
In rekening gebrachte bedragen

Brandt

Zeer slechte ervaringen met P.Vermeul
onderdeel van CijferAdvies. (Zoetermeer).
Veel boetes gekregen van de belastingdienst door slechte BTW aangiften en boekhouding.
Gewoon geen BTW aangifte gedaan terwijl er BTW op de factuur stond en heb dit ook destijds aangegeven bij hem maar luistert niet.

Na mail wisselingen hierover gewoon ongeïnteresseerde (lees kortaf) reacties
Ik werk in de zorg (btw vrijgesteld) maar ook soms op kantoor (btw plichtig) maar ik kreeg dit Paul niet aan zn verstand.
Ik hoefde geen btw te betalen...klaar
Niet zeuren ....punt.

Achteraf heeft ie een suppletie gestuurd van 5681euro naar de belastingdienst (was toch niet goed gezien door hem ) maar ook nog eens een forse boete voor mijzelf erbovenop als cadeau i.v.m. het te laat indienen en betalen van de BTW van een paar honderd euro.
Geen sorry niks

Te laat indienen ook van de inkomstenbelasting
Op eigen houtje ook gewoon uitstel aanvragen bij de belastingdienst zonder overleg
Kortom de man doet maar wat en communiceert/ overlegd liever niet.
Huidige boekhouder is lang bezig geweest om de puinhopen recht te trekken.
Maar nog steeds sta ik op de radar van de belastingdienst.

Een goede boekhouder levert je geld op en houd je weg bij de belastingdienst.
P.vermeul kan/wil ik iedereen afraden.
Sorry ...normaal doe ik dit niet maar wil mensen gewoon behoeden voor slapeloze nachten en langdurige ellende.

Sterke punten CijferAdvies

Vragen beantwoorden op normale manier

Reactie CijferAdvies:

Wij vinden het jammer dat dit uw ervaring is met het kantoor in Zoetermeer.
Intern hebben wij vanuit het hoofdkantoor uitvoerig onderzoek gedaan naar uw ervaring en zien dat het toch wel anders ligt dan u zo aangeeft.
Als u informatie achterhoudt of te laat deelt heeft dit altijd invloed op de aangiftes bij de belastingdienst.
Om te voorkomen dat de belastingdienst een boete oplegt wegens te laat betalen, moet de aangifte en de betaling op tijd geschieden.
Ook blijkt dat u de openstaande facturen niet op tijd aan dit kantoor heeft betaald en pas na maanden uw klacht en review heeft geplaatst.
Wij zijn voortdurend bezig met de optimalisatie van onze dienstverlening en vinden het dan ook jammer dat u niet tevreden bent met de door u gewenste uitkomst.
CijferAdvies Nederland

Score voor CijferAdvies: 1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: