Geef een uitgebreidere toelichting op je ervaring, beschrijf hierin bijvoorbeeld wat je vond van de communicatie, de sfeer en de tijdsbesteding.

Ik vond het een fijne plek en het ging wel eens mis met bloedprikken, maar dan voelde ik me wel veilig.
De communicatie onderling tussen collega’s vond ik niet heel professioneel. Het ging vaak over privé zaken en dat ging vaker voor dan het helpen/onderzoeken van de deelnemers. Ook kwam het niet heel professioneel over dat de werknemers niet goed wisten waar de studie over gaat en wat de middelen die gebruikt moeten worden zijn of hoe lang iets moet duren. Dit gaf mij af en toe het gevoel dat ze niet echt weten waar ze mee bezig zijn.

Reactie Centre for Human Drug Research:

Beste, Wat vervelend om te horen dat je deelname op sommige punten minder goed is bevallen! Wij streven er altijd naar om het verblijf zo prettig mogelijk te laten verlopen. Wij willen graag verder uitzoeken waarom dit bij jou niet helemaal goed lijkt te zijn gegaan. Helaas lukte het niet om je telefonisch te bereiken, graag zouden wij in contact met je komen om het te bespreken. Dank voor je eerlijke feedback en we zullen dit intern verder opvolgen. Met vriendelijke groet, CHDR

Score voor Centre for Human Drug Research: 3/5
Zou je ons aanbevelen bij anderen? Ja