De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

brigitte

Zelf heb ik er geen ervaring mee maar een vriendin van mij wel.
Ik heb gezien hoe het eruit ziet en aangehoord wat er gaande is met mijn vriendin.
Dit kost veel emoties bij de patiënt dus los dan een probleem goed op luister naar die persoon en zorg dat het ook fatsoenlijk eruit ziet.
Ik neem aan als je niet tevreden bent dat jullie voor een oplossing komen zonder extra kosten , het kost al geld genoeg.
het gebit wat ik nu gezien heb is opgevuld aan de voorkant dit ziet er niet uit ik zou me schamen zoals mijn vriendin nu ook doet en janken erbij. De onderste prothese zit scheef in haar mond waardoor eten onmogelijk is.
Ik weet dat dit een noodgebit is maar om zo iemand naar huis te sturen vind ik grof schandalig. Je zou zelf zo ook niet willen lopen. Los de problemen op stelletje prutsers verplaats je in een ander en bedenk zou ik het zo willen?
Ik ben hier heel boos over omdat mijn vriendin en misschien nog vele andere emotioneel overlopen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

luisteren naar de patiënt zijn klachten en oplossen in het totaal pakket zonder extra kosten, nota bene zijn jullie kundig als het goed is .

Score voor CDC Complete tandzorg: 0.5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Nee