De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Koetsier

Mijn zoon moest op controle en vroeg of ik mee ging .hij besprak mijn probleem met zijn tandarts .Deze riep mij binnen en zei dat ze iemand ging laten kijken geheel vrijblijvend en kosteloos .
Moest mijzelf wel even laten inschrijven ,dit vond ik vreemd ,dus vroeg daar nogmaals of het kosteloos was ,daar werd gezegd zeker Mevr .geheel vrijblijvend .Toen kwam er iemand mij halen en zijn we een kamertje binnen gegaan ,deze meneer in witte jas heeft even in mijn mond gevoeld ,kwam tot de conclusie dat de ingreep ongeveer 10.000 euro ging kosten. Ik zei daar even over te willen nadenken ,geen probleem zei hij .
Na enkele weken krijgen wij een rekening ,bij de verzekering was er al gedeclareerd , het restje moesten wij betalen .
Dan ga je bellen ,wij bellen terug word er gezegd ( niet dus ) ,nogmaals bellen ,wij bellen terug ,niet dus .wij maar denken dat het goed komt ,nee dus ,rekening nu veel groter geworden .
Nu maar onder protest betaald , maar aan mij verdienen ze niks meer .

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte mevrouw Koetsier,
Naar aanleiding van uw reactie hebben wij per email contact met u gezocht. Wij zullen de klacht doornemen en deze correct voor u oplossen.
Evelien Markerink
CDC Complete Tandzorg

Score voor CDC Complete tandzorg: 0.5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Nee