De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Ton Dokter

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Telefonisch is de kliniek niet te bereiken. Na 30 minuten in de wacht nog steeds geen gehoor. Email wordt niet beantwoord. Wat is er toch gaande bij jullie. Mijn vrouw wil een afspraak maken voor... Telefonisch is de kliniek niet te bereiken. Na 30 minuten in de wacht nog steeds geen gehoor. Email wordt niet beantwoord. Wat is er toch gaande bij jullie. Mijn vrouw wil een afspraak maken voor een nieuw klik gebit. Al jaren lang cliënt maar nu is het niet mogelijk om een afspraak te maken. Echt niet goed.

Jenny K

Traumatiserend

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

leveren prutswerk/ kronen,plaatsen gebrekkige kronen, negeren klachten, nemen geen verantwoordelijkheid en beschadigen gebit (zenuw). Maken tevens valse beloftes op hun website, ik lach al 5 maanden... leveren prutswerk/ kronen,plaatsen gebrekkige kronen, negeren klachten, nemen geen verantwoordelijkheid en beschadigen gebit (zenuw). Maken tevens valse beloftes op hun website, ik lach al 5 maanden niet meer door schuld van CDC complete tandzorg.

Gehaast, geen uitleg van de fotos, geen na gesprek. Medewerkers vroegen aan elkaar of ze wel foto's konden maken. Al bij al geen fijne ervaring. Voor die 199 euro. Ook is er geen behandelingsplan.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Minder gehaast doen en tijd nemen voor de patiënt.

Rita schalken

Slecht

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Het draait niet altijd om geld

Monique

Heel prettig. Iedereen erg vriendelijk wat helpend is geweest voor mijn angst. En heel kundig wat resulteert in een mooi gebit.
Alles werd goed uitgelegd en een duidelijke offerte ontvangen.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Onder narcose de behandeling kunnen ondergaan.

Jos

Bezoek als prettig ervaren maar één van de redenen van het bezoek zou overbodig moeten zijn

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Verbeterpunt: Er is te vaak een breuk in de bovenprothese, met name omdat de bevestiging aan de kaak een belangrijk verbindingspunt mist (fout van de kliniek). Ik moet daar veel te vaak voor... Verbeterpunt: Er is te vaak een breuk in de bovenprothese, met name omdat de bevestiging aan de kaak een belangrijk verbindingspunt mist (fout van de kliniek). Ik moet daar veel te vaak voor terugkomen

Beppie van Hoesel van der Vliet

Heel goed

Jacqueline Wienen

Ik kom sinds 2012 bij Cdc kliniek. Dit omdat ik goede verhalen had gehoord over het zetten van zirkonium kronen. Ik wilde graag in één keer mijn bovengebit laten vervangen door kronen. Dit was bij... Ik kom sinds 2012 bij Cdc kliniek. Dit omdat ik goede verhalen had gehoord over het zetten van zirkonium kronen. Ik wilde graag in één keer mijn bovengebit laten vervangen door kronen. Dit was bij mijn toenmalige tandarts niet mogelijk. Ben erg blij en ben nooit meer weggegaan, ondanks de afstand.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Ik vind dat de assistentes iets meer hospitality mogen beheersen.

Susan van Horssen

Heel goed!

Snel handelen.

Linda Velthuizen

Heel goed, vriendelijk.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Voor mensen met angst is het misschien fijn als daar rekening mee gehouden word. Ik vond dat op veel vlakken dat het ook zo was maar soms niet. Voor jullie inzet dagelijks werk voor mij doodsangst