De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Mia

Afgelopen week werd ik ongenaam verrast toen bleek dat mijn zorgverzekeraar VGZ geen contract meer heeft met CDC zodat ik een deel van de behandelingskosten zelf moet betalen. In mei 2017 heeft de zorgverzekeraar wel een machtiging tot behandeling verstrekt zodat ik ervan uitging dat alles in orde was. Omdat ik al 10 jaar bij deze kliniek kom is het voor mij onbegrijpelijk dat men mij hier van tevoren niet op heeft gewezen; cq. dit niet controleert alvorens een machtiging aan te vragen/behandeling in te plannen. Dit keer gaat het gelukkig niet om een heel groot bedrag maar dit had heel anders kunnen zijn. Bij navraag wijst de zorgverzekeraar mij op de kleine lettertjes op de achterkant van de verstrekte machtiging. Met andere woorden: van tevoren checken bij de behandelaar of deze (nog) een contract heeft met de huidige zorgverzekeraar.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Een afspraak kan uitlopen maar wanneer het langer duurt zou prettig zijn als dit even wordt gemeld. Bijna een uur moeten wachten zonder informatie.

Reactie CDC Complete tandzorg:

Geachte Mia,
Dank u wel voor de review.
Wij zullen telefonisch contact met u opnemen over de aanvraag van de machtiging. Mijn collega's zullen u uitleg geven over de behandelkosten welke u zelf moet betalen en het gedeelte wat vergoed gaat worden.
Het is inderdaad correct dat CDC geen contract heeft met VGZ, echter is daar nooit sprake van geweest, het is vervelend dat u hier niet correct over bent geïnformeerd.
Het verbeterpunt met betrekking tot de wachttijd staat op de agenda om spoedig weer eens onder de aandacht te brengen, dank u wel voor uw reactie in dezen.
Evelien Markerink

Score voor CDC Complete tandzorg: 3.5/5
Beveelt u onze kliniek aan? Ja