De website
Contact met medewerkers
Intake afspraak
Had u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverlener(s)?
Hoe beoordeelt u het (voorlopige) resultaat van uw behandeling?
Afspraak maken

Meestal zorgvuldig maar niet altijd dus. De afhandeling aan de balie stoort mij. Iedereen die staat te wachten hoort precies wat je behandeling is, hoe het is gegaan,en hoeveel je moet betalen en als ik een vraag heb hoort ook iedereen dat weer.
De dames achter de balie zijn over het algemeen erg aardig en behulpzaam maar de laatste keer troffen wij helaas een erg ongeduldige dame die bovendien nog een storende fout maakte. Helaas heeft mijn levensgezel sinds zijn eerste behandeling alleen maar negatieve ervaringen met CDC. Ongeveer ieder jaar gemiddeld breekt zijn prothese, ondanks de reparaties blijft dat aande orde en dit gegeven beinvloedt onze beoordeling op intense wijze. We hebben geprobeerd over deze zeer storende ervaringen een gesprek te hebben met een van de heren Dral maar helaas heeft dat niet geleid tot verbetering.

Sterke punten, verbeterpunten of tips?

Gezien het bovenstaande kommentaar lijkt me dat CDC daar zelf de verbeterpunten vrij simpel uit kan halen.
Daarnaast stoort het ons ontzettend dat de situatie van mijn levensgezel niet wordt opgelost. Nu durft hij al die jaren niet gewoon te eten maar is hij altijd beducht voor een plotselinge door-midden-gebroken prothese.

Score voor CDC Complete tandzorg: 2/5
Beveelt u onze kliniek aan? Nee