Slecht, geen duidelijke informatie toen ik naar de bedrijven toe belde.
Het masker wat ik opgestuurd heb gekregen was helemaal verkreukt. De ogen zaten dicht, de neus scheef.
Zelfs na een nacht over een pruikenbol uitgehangen te hebben was het er niet uit. Ik heb het niet kunnen gebruiken.
Hem retour sturen kost je nog een keer € 6,95 in de originele verpakking. Zelfs na de verzendkosten van € 4,95 die ik ook
al betaald heb. Belachelijk. Eerste en meteen laatste aankoop.
Sterke punten
nee
Verbeterpunten of tips
Gratis retourneren als je al verzendkosten hebt betaald.