Ben zeer tevreden is er iets dan nemen jullie ook nog telefonisch contact op zeer klantvriendelijk en de service door snelle levering is geweldig. Ik zit niet te slijmen maar het is echt zo petje af groetjes nieke schellings
Sterke punten
Zie eerste mening
Verbeterpunten of tips
Ga zo door!!