Carglass

Jeroen

Waardeloze prutsers en oplichters

Uw ervaring

Afspraak gemaakt voor vervanging ruit. Netjes ontvangen door medewerker die weet hoe hij moet omgaan met mensen. Na plaatsing bleek dat de aftermarket ruit totaal niet paste er scheef in lag en overal dikke klodders lijm onder de ruit uit. Tevens begon de voorruitverwarming op meer dan 10 cm van de ruit.Gelijk gereclameerd maar er werd iets op een papiertje geschreven maar geen duidelijke oplossing geboden. Na aanleiding met mijn verzekeringsagent het hoofdkantoor hiervan op de hoogte gesteld.
Vervolgens werd ik de volgende dag gebeld door een medewerker van de vestiging Doetinchem waar ik het gore lef vandaan had om het hoofdkantoor hierover te bellen. Via het hoofdkantoor werd aangeboden om onder coulance een fabrieks originele ruit te plaatsen. Deze lag er veel beter in maar wederom overal dikke klodders lijm onderuit. Heb het daar maar bij gelaten want waarschijnlijk kan deze monteur het niet beter !!.Vervolgens wordt de rekening nogmaals ingediend bij mijn verzekering terwijl dit onder coulance zou gebeuren zoals vermeld op de mail. Lekker voor de bonus/males regeling. Na veel gemail en gebel heeft mijn verzekering dit gelukkig recht gezet. 14 dagen na betaling eigen risico en btw krijg ik tot mijn verbazing een aanmaning omdat ik nog niet betaald zou hebben. Lekker de zaken en op de vestiging en op kantoor niet op orde. Wat een prutsers. 1 keer maar nooit meer Carglass !!!!!!

Score voor Carglass: 0.5/5
Beveelt u dit bedrijf aan Nee
Afgenomen dienst: